I wanna do bad things with you

Ville bara visa de balla örhängena jag har på mig idag. Love them. Det finns en liten hippie i mig, bakom besserwissern med kontrollbehov med noll lokalsinne så finns det en peace & love människa i mig med. Ska ha på dom idag, som en good luck charm. Nutidens piratgrej, istället för en stor papegoja på axeln räcker det med två små i öronen. Det är inte ofta jag har örhängen. Fråga mig inte varför, det bara blir så. Får bättra på det. Men hade komplex för mina öron för längesen. För det ena är längre fram än det andra. Jag märker det när jag tittar i spegeln, men ingen annan verkar märka det. Så varför då bry sig hehe. Förövrigt pumpar jag musik just nu. Hela skrivbordet vibrerar av beaten. Håller på att packa. Springer runt och tittar mig omkring, har alltid känslan av att jag glömt nåt. Så kommer man väl på det när man ligger och sover i stugan.

Läste förresten i tidningen nyss att en bil hade sprängts i Tygelsjö. Tog mig ett tag att inse att vi ska till Yngsjö. Att jag aldrig lär mig? Hahaha.

Lämna en kommentar